10/07/2013

Hari Pertama Puasa

Salam,

Selamat berpose saya ucapkan kepada kaum muslimin diseluruh dunia. Kerana semua umat Islam sedang berpuasa, cuma yang bezanya adalah awal sehari atau cepat sehari mengikut kepada putaran bumi. Itulah salah satu keindahan Islam.

 Jadi sempena bulan puasa yang mulia ni . kita perbanyakkanlah membaca buku-buku keagamaan. Tengahari tadi sempat la jugak saya  ke Kinokuniya KLCC beli beberapa biji buku. Maka inilah hasilnya bagi menambah koleksi perpustakaan mini dirumah .

Saya dah lama ingin beli buku Tuesday With Morrie, Manakala Ustaz kazim Adalah Idola saya dan tersesat satu buku berkenaan dengan hartanah iaitu " 23 Hartanah Sebelum Berumur 30 tahun" buku ni nampak okay je . lagipun ianya nampak lebih praktikal berbanding dengan buku hartanah yang lain.

Akhir bulan nanti saya dah rancang nak beli beberapa buah buku lagi . Tapi kena habiskan buku-buku ini dulu jika tidak ianya membazir .

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff