30/07/2013

Pengasas Ambank Mati Ditembak


Salam,

Pengasas Ambank Kelahiran Iran yang mendapat taraf penduduk tetap ditembak selepas selesai urusan jual beli saham di sebuah tokong dibukit Bintang. Pembunuh upahan melarikan diri dengan menaiki teksi. Selamba giler. isteri beliau turut terkena tembakan di tangan dan peha .

Apa nak jadi tak tahu la kat negara kita nie. Senang sangat nak bunuh orang. Siapa yang bertanggungjawab dalam hal nie .. sama-sama kita fikir , atau memang dah ada pihak yang mula berfikir atau baru nak berfikir.

Wassalam.

Sumber : Kosmo

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff