06/08/2013

Servis Kereta Paling Murah Sempena Raya Yang Aku Pernah Buat

Salam,

Hari in adalah hari kedua terakhir puasa, so esok adalah hari last .. sedih pun ada , sebab Ramadhan dah nak meninggalkan kita . Gembira sebab nak sambut Hari Raya. Tahun ni aku beraya kat Taiping Batu Kurau , sebab tahun lepas dah beraya kat Setiu Terengganu . Kalo dari Batu Kurau Taiping nak ke Setiu kena ikut Grik , masuk Tanah Merah. Yang mana perjalanan tersebut tak sanggup aku nak harungi. Aku jenis yang bawak kete steady je so makan masa 10 jam jugak la nak sampai kat kampung aku.

Jadi duk diam-diam je la kat Batu Kurau . Tadi sempat la jugak beli seluar jean dan juga baju kemeja untuk Hari Raya Kedua. Memang tak nak beli pun cukup sekadar Baju Melayu untuk hari Raya Pertama. Tapi orang rumah mintak juga belikan baju dan seluar untuk di pakai pada hari Raya yang kedua. kalo tak diminta memang ambe tak boh belinye de.

Berabis la jugok hampir cecah RM 200 .

Jadi hari ni ambik cuti sebab lusa dah nak Raya . Arini pusing-pusing Bandar Ampang buat apa yang patut . Servis kereta , membeli dan membelah serta .. buat rebonding kat rambut sikit, leh caya ke .

So Servis kereta kali ni adalah yang paling murah dan minima yang aku pernah buat . selalu RM 200 ke atas paling tinggi aku pernah buat RM 700 . Pusing-pusing Bandar Ampang tadi cari tempat servis yang xder orang . Maklumla hari-hari terakhir macam nie memang ramai orang yang terdesak servis kereta di saat akhir . Termasuk aku la .

Resit aku sertakan sekali kat bawah . Mana-mana yang nak servis murah boleh datang kat sini. Tapi dekat area Ampang la .


0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff