22/10/2013

Blues And Jazz @ MaTiC 2013 : Kegilaan Remaja Kini

Salam,

Apa yang hebat pada penghujung bulan Oktober ...adakah Akademi AF 2013 yang sudah ketinggalan zaman, adakah liga lawak superstar yang entah apa-apa.heheheh.
Poster Blues And Jazz

sedap je mulut aku duk kritik program orang...pemilihan UMNO.. aku dah tau dah calon Favourite aku Datuk Mukriz akan kalah. Mana boleh lawan orang lama beb!!!
Terbaik Salamiah Hassan

Live Perform Dina Nadzir



Ini yang lebih meriah ini yang lebih gempak .. " Blues And Jazz 2013 @ MaTiC " memang terbaik artis yang telah diuji bukan lagi eksperimen.

Barisan Para Artis Yang Telah Teruji Kemantapan Vokal
Sebab ianya terbaik maka ada tiket, dan harga tiket adalah mengikut seat . Untuk sebarang kemusykilan korang boleh call 03-92354912 untuk tempahan atau QA. Jadual persembahan adalah seperti dibawah :

25 Oktober 2013 8.45 malam
1. Dina Nadzir
2. Farhan AF
3. Amanda Imani
4. Jaafar Abdul Rahman bin Idris (JARI)
5. Lewis Pragasam

26 Oktober 2013 8.45 malam
1. Dina Nadzir
2. Atilia
3. Salamiah Hassan
4. Jaafar Abdul Rahman bin Idris (JARI)
5. Lewis Pragasam


27 Oktober 2013 8.45
1. Dina Nadzir
2. Farhan AF
3. Shafinaz
4. Jaafar Abdul Rahman bin Idris (JARI)
5. Lewis Pragasam

Wassalam,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff