25/11/2013

MaTiC Fest 2013 Kembali Menyengat

Salam,
Hahahaha....kini kembali lagi..acara yang terhebat ditengah bandaraya Kuala Lumpur.
Yang akan diserikan lagi dengan artis yang menjadi siulan lagu masa kini seperti Hyper Act, Estranged, Lan Typewriter, Amanda Imani, M Daud Kilau dan Ezlyn...
Dan acara-acara untuk seisi keluarga seperti pertandingan permainan tradisional , treasure hunt, pertandingan paintball dan sebagainya akan turut mencairkan andrenalin otak anda.
Sila rujuk pada poster di bawah...untuk pemahaman lanjut
Aku nak cakap banyak pun xguna..baik korang datang dan rasai sendiri.
Untuk para blogger di alam maya juga boleh hadir untuk bersuai kenal dengan blogger terfamous masa kini iaitu blogger benashaari.com yang akan menyertai acara treasure hunt pada hari terakhir iaitu pada hari ahad.
Sebarang pertanyaan korang boleh call 0392354 912/ 013 311 5591 bercakap dengan saudari mcfarizsa berkenaan pendaftaran mahupun sembang2 dan meluahkan perasaan heeeee...
Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff