18/11/2013

Seputar Hari konvokesyen Cara Islamik

Salam,

Akhirnya aku berjaya jugak cari kurta untuk miqdad...satu pekan ampang aku pusing...

And then aku tanya pakcik google... lepas solat jumaat aku riki ini tempat iaitu kamdar jalan tar...

Pergi tingkat tiga.. bahagian kanak-kanak..baru jumpa kurta versi india..

Tak pe la janji miqdad boleh pakai untuk perform nasyid masa majlis konvokesyen little caliph di dewan persatuan puteri islam malaysia, cheras..

Sambil tu ditingkat dua aku sempat sambar kain ela warna hitam , aku angkat 4 meter ..satu meter harga dalam rm 14 hinggit untuk buat seluar baru..

Seluar yang sedia dah sendat kat pinggang...sampai aku kena bukak butang untuk rasa longgar sikit kat perut...ini penangan super mass gainer, yang dah 2 bulan aku duk teguk..

So aku sampai di dewan persatuan puteri islam dalam pukul 12.30 tghri.

Miqdad dijangka perform nasyid dalam pukul 3.. lepas hantar miqdad untuk dimake over oleh teacher dia..humaira bagitau lapor giler..

Then aku jalan kaki ke court maut...tapau nasi untuk humaira..sementara tunggu miqdad perform..

Macam2 acara yang dijalankan oleh pihak little caliph..termasuklah pelbagai persembahan seperti nyanyian lagu "ya hanana" dan juga hafazan al-quran..

Tema pada hari tu adalah arabian..adala jugak ibu bapa yang pakai jubah..

Selepas miqdad perform dalam pukul 5.30 kiteorg pun membelah kan diri..sekali lagi humaira mengadu lapor...maklumla bawak budak..apalagi singgah di pizza hut..tapau dan makan kat umah.

Wassalam,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff