19/11/2013

Setiap Kejayaan Bermula Langkah Pertama

Salam,
Setiap kejayaan bermula pada langkah pertama..jika anda tidak berani melangkah anda tidak akan sampai ke lokasi yang ditujui...
Semestinya dalam perjalanan untuk sampai ke lokasi berkenaan pasti terdapat pelbagai halangan secara fizikal ataupun emosi...
Bagi aku...dalam tempoh perjalanan biarlah hati kita tetap kepada Allah..
Walaupun kita tewas dipertengahan jalan, namun kita masih lagi mendapat kejayaan di akhirat...
Sabtu lepas adam miqdad berjaya menamatkan sesi persekolahan di little caliph .. kategori 4 tahun..langkah pertama yang cuba dicipta oleh humaira untuk menggerakan sistem neuron miqdad ketika masih kecil..
Kata pakar kanak-kanak , budak seusia 4 tahun elok untuk diajar hafazan al-Alquran.. kerana ianya akan menjadi memori kekal dalam otak mereka..
Wassalam.
Konvokesyen 4 Tahun Adam Miqdad

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff