04/12/2013

Bersama Kelab Blogger Ben Ashaari


Salam ,

Aku dan Miqdad dihimpit ahli Kelab Blogger Ben Ashaari (benashaari.com)

Aku memang respek dengan diaorang nie , kerana sanggup datang memeriahkan acara matic fest 2013.. dan sebelum itu, semalam diaorang joint event paintball di Cyberjaya..
diaorang boleh dikatakan sebagai hardcore blogger" They Eat, Sleep and Blogging" . Kebanyakkan diaorang stay di Putrajaya.. jem giler nak masuk KL. heee

Tapi malangnya blogger queachmad.com tidak dapat hadir kerana orang rumah tergelincir, kata ben ashaari . Orang rumah que sedang pregnant untuk pengetahuan korang. Berapa bulan aku tak tanya la pulak.

Kalo korang ada event yang mantap dan perlukan blogger untuk mencanangkan event korang bolehlah jemput Kelab Blogger Ben Ashaari. Sekarang ni pun diorang dah tak menang kaki untuk menerima jemputan event mahupun untuk promote kedai nasi ayam atau burger bakar.

Tetapi mau diingat .. ongkosnye mesti disediakan.

Aku pulak xleh nak joint diaorang sangat, sekadar memerhati dari jauh sebab aku punyer jadual tersendiri.. apa2 pun terima kasih kepada KBBA kerana sudi datang dan menyertai treasure hunt matic 2013 .. wish u all the best ..


Wassalam.
Miqdad pun nak jadi blogger jugak ke ...

1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff