13/12/2013

Miqdad Dah Ada Tahi Lalat

Salam,

Satu malam yang nyaman...

Humaira baru pulang dari kerja...baju pun belum tukar lagi.

Sambil lepak depan TV layan Siaran Langsung Pencetus Ummah...

Kali ni giliran lawyer syarie yang tersingkir...

Favourite aku PU Yeop..heeee...

" yang, miqdad dah ada tahit lalat, ce tengok kat pipi dia", aku memulakan perbualan.

"Macam mana boleh tahit lalat yang", jawab humaira, sambil memangku miqdad di ribaan.

"Lalat berakla kot, masa dia tido", aku cuba loyar buruk..hehee

Kat muka miqdad ada dua tahit lalat satu dekat pipi kiri dan satu lagi dekat atas bibir belah kanan...

Normal je....sesape yang ada tahit lalat.jarang orang yang xder tahit lalat...

Tahit lalat terjadi disebabkan pengumpulan sel2 bernama melanocytes iaitu sel yang berada bawah kulit yang menghasilkan melanin...melanin ni la yang membuatkan tahit lalat ni jadi gelap.

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff