16/12/2013

Super Saturday

Salam,

Tengahari yang panas, seakan hujan akan turun xlama lagi...

Humaira bercadang nak pergi check baby dalam kandungan di klinik fauziah dekat kedai manjaku jalan ampang.katanya.

So lepas je solat zuhur...kiteorang riki klinik fauziah...first time nak riki ini tempat... tempat ni pun member humaira yang rekemen..untuk check baby okay tak...

Seminggu sebelum tu humaira dah check kat klinik ibu dan anak batu 14 ulu langat..tapi kat situ scanner 2D je...

Kiteorang pusing2 bandar baru ampang dekat giant cari klinik ni..tapi tak jumpa2...

Perut dah lapar giler.aku dari pagi xmakan ape..mcam puasa aku mengadu kat humaira...

Sampai dekat tapak pasar malam..humaira nampak satu restoran makanan..nasi ayam penyek...aku kira okay la tu...klinik tak jumpa lagi..xper janji perut kasi penuh dulu..

Aku order nasi kosong berlaukan ikan kembung penyek, manakala humaira nasi beriyani...miqdad pulak order sundae...

Makan kat sini okay la...walaupun humaira bagitau " indah gambar dari rasa"...

Aku pulak jenis xkutuk rezeki.. ada rezeki depan mata pun Alhamdulillah...sedap makan...xsedap jangan makan...order lain atau pergi makan tempat lain...

Lepas makan singgah kedai perabot bahagia ..humaira nak cari katil double decker untuk tasnim dan miqdad...xbeli pun..window shopping je..humaira nak fikir dulu..sebab ada lagi yang lebih baik.

Kemudian lalu depan kedai manjaku... hah! Baru nampak klinik fauziah.rupe2nye bertentangan dengan kedai manjaku..cuma seberang jalan..aku pun tak perasan..sedangkan boleh dikatakan hari2 aku lalu jalan tu..
Tapi orang ramai giler ...yang menunggu untuk scan 4D...humaira kena datang  malam nanti atau..pagi selasa...omg misi gagal...

Dalam kul 5.30 pulang rumah....

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff