23/12/2013

Super Sunday

Salam,

Yang, kan okay kalo basuh kete atau karpet yang belang tu...bisik humaira yang membisikan ayat2 cinta kat telinga aku yang sedang enak diulit intan pada pagi ahad yang indah itu...

Asal ari ahad ada je program...aku ni suka duk rumah...ye la kan.. 5 ari duk ulang alik pergi kerja...why not ...ari ahad duk umah je..heeee

Xpe la...keluar la umah jugak...humaira ajak pergi lunch dekat sup anis utara taman seri nanding...bersebelahan maidin..

Then pergi maidin nak beli barang2 katanya pada petang yang tenang itu...awan mendung je..malam nanti hujan la kot..hati kecik aku berbisik dengan otak aku...

So lepas makan sup ekor dan nasi ayam.semua rm 22.30..aku dengan tasnim dan miqdad riki playground...jalan kaki je dari tempat makan..

Humaira aku bagi kunci kete....

Lepas shopping nanti jangan lupa ambik kiteorang kat padang..

So petang sampai nak masuk maghrib diaorang main..

Nangis2 xnak balik...sabar je la.

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff