04/12/2013

Tasnim Lelah, Batuk Dan Berkahak Episod 1

Salam,

Malam tadi Tasnim tido x lena, sebab batuk dan berkahak...

Apalagi aku yang tengah mimpi baik pun terjaga...

Tasnim batuk je, dia terus bangun ...kesian Tasnim..

So pagi2 lagi Humaira dah bersiap bawak Tasnim ke klinik warisan , Ulu Langat...

Dengan Humaira sekali dapat mc...sebab batuk jugak...kerana penangan durian musang king...sehari sebelum tu aku bawak pulang dua bijik musang king..hehehe...sory humaira..abang memang sengaja...kih.kih...

Tekak aku pun perit...lain mcm betul durian musang king ni...tobat lohong xmkn dah...cari durian kampung lagi okay...gas metana kurang sikit..

So malam tadi , turn aku pulak bawak Tasnim ke klinik.

Diklinik Dr Hamidah  Hambali akan bagi healol...yang mana kena tekap kat mulut. So kena bernafas pakai mesin yang diletakkan gas bantuan pernafasan..aku pun tak tau gas apa.. malas pulak nak tanya..

So kalo besok masih xokay..aku kena bawak Tasnim pergi klinik lagi...rawatan mesin tu dalam RM 10 hinggit.

Alahai...kerja kat ofis berlambak lagi nak kena setle.

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff