02/12/2013

Ustaz Kazim Mentor Aku

Salam,

Akhirnya Ustaz Kazim keluar jugak Pas secara rasmi...kata dah pecat tahun 2011...tapi surat tak hantar..UKE pun malas nak mintak...hehehe.

Tetiba UKE dilantik jadi MT UMNO depa dah meroyan...

Masa ada dalam parti ditendang2. Dikata macam2...

Aku dari dulu lagi respek dengan UKE ...ceramah tak mengata orang..

Hati ikhlas untuk memperjuangkan Islam...biarla apa orang nak kata...tetap bagi ceramah...aku anggap UKE ni salah sorang mentor aku...

Banyak yang aku dapat manfaat daripada ceramah beliau di youtube..

Semoga Allah merahmati UKE... walaupun bangsa sendiri duk ngata kat beliau...

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff