16/01/2014

Durian Kampung Special

Salam,

Petang semalam aku balik lambat dari ofis.

Humaira call bagitau mintak ambik miqdad di little caliph.

Terpaksa aku tolak sebab ada discusion ...so dalam 6.30 aku rempit jugak untuk ambik miqdad...sesampai je..teacher bagitau..abang miqdad dah pulang..

Aku bilang"okay".

Then aku continues journey balik umah...

Dalam hati aku...harap2 aku sempat potong kereta humaira..

Sampai diselekoh aeon big ampang.

Ops!...sesuatu menarik lirikan mata aku..yang sedang merempit...

Durian!!!!

Terdapat satu gerai durian ..

U-turn beb!!!

So aku angkat sebijik durian kampung special 1 kg RM 10 hinggit..aku belek2 yang aku rasa terbaik..campur sekali dengan petai satu ikat harga RM 5 hinggit.

Total lost RM 33 hinggit...harga durian RM 28 hinggit..agak mahal jugakla aku rasa..tapi berbaloi..taste memang terbaik...humaira pun suka..

Lagipun humaira xboleh makan durian musang king..sebab gas metana dia kuat sangat..boleh menyebabkan batuk dan sakit kerongkong kalo makan dalam kuantiti yang banyak.

Wassalam.


0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff