09/01/2014

Tempah Baju Blogger

Salam,

Salah satu tip yang maha hebat untuk menjadi blogger yang paling famous di Malaysia adalah dengan mengeluarkan baju t-shirt anda sendiri .

Bila public pakai baju korang dengan sendirinya anda akan menjadi famous..

Tapi jangan pulak anda berikan secara percuma kerana rakyat Malaysia tidak sukakan benda percuma . jadikan ianya ekslusif dan terhad ..baru ianya dihargai.

So aku baru saja tempah baju blogger daripada Kelab Blogger Ben Ashaari .. URL aku boleh letak nama blog aku ..

Murah je dalam RM 30 .. siap dengan kos penghantaran . korang boleh dapatkan disini http://www.benashaari.com/2014/01/t-shirt-kelab-blogger-ba-2014-edisi-1.html untuk tempahan .

Aku booking warna hitam .. banyak pilihan yang korang rasa berkenan dengan nafsu korang.

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff