06/02/2014

Gunting Rambut

Salam,

Rambut aku cepat panjang...tapi sekarang ni aku tengok kat cermin dah mula berkurangan dan yang beruban pun dah banyak...

Aku suka pergi gunting rambut dekat kedai yang bersebelahan plaza puteri park..taman putra ampang..

Duduk je kat kerusi...bro buat rambut pacak....hehehe...pacak seminggu je..kemudian jadi skema balik rambut aku..

Tapi lately...

Humaira yang potong rambut aku...rambut miqdad pun humaira yang kasi trim...

Kalo orang tanya pasal rambut aku ..aku akan kata"orang umah yang potongkan" .

So kalo ada yang bertakuk tu...diaorang faham la...hehehehe..

Tetapi takuk tu akan hilang dalam seminggu je, sebab rambut aku akan cepat panjang...

Miqdad pulak memang tak suka potong rambut...kalo potong nak kena cepat2 siap..jadinye humaira kena letak bedak kat badan dia .

Supaya tak melekat dan dia xrasa miang kat badan..baru la humaira boleh potong lama sikit...

Kali ni humaira...potong..hampir2 nak botak rambut miqdad..stok untuk satu bulan..hehehe.

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff