22/02/2014

Santai Di Kampung

Salam,

Dah lama tak balik Batu Kurau... Kg aku kat Setiu lagi la lama aku tak balik...

Duk tangguh2...dengan humaira yang sarat mengandung tak jadi balik Setiu...8 jam tu...sian humaira duk dalam keter...

At last, balik Batu Kurau..humaira nak pantang kat kg...senang katanya..
Sampai kg dalam pukul 11 mlm...selepas keluar dari Pusat Bersalin Kohilal...dalam pukul 6.30 pm.terus gerak masuk highway duke..exit jalan Duta..

Sampai kg...dugaan pulak dah...aku kena demam campak...berjangkit dengan miqdad...

Tasnim pun ada tanda2 demam campak..

Huh!!! Lenguh abis sendi2...baring je keje aku..

Nasib baik chu adik humaira ada kat umah..leh tolong ape yang patut..

Esok ingat nak pergi klinik..bawak Tasnim sekali...bijik2 makin banyak timbul kat badan..bisa sungguh rasanye..ingatkan aku kebal dengan campak...rupenye aku tewas jua akhirnye..imunisasi badan tidak berfungsi.

Ahh!!!! Aku makin parah...santai dalam sakit..miqdad jugak yang bergumbira.

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff