21/03/2014

Wayang : Filem Divergent

Salam,

Semalam...banyak benda nak kena setle...tapi ada member ajak tengok wayang...so tolak tepi semua kerja...lagi pun dah lama tak tengok wayang.

Sejak aku mula download latest movie secara online..heee

Tapi kali ni senario berbeza sikit...sebab aku bercadang nak layan 4D kat spectrum Ampang..heee

So kiteorang riki spectrum ampang dalam pukul 9.45 pm..aku tanya pekerja yang jual tiket ada 4D x..xder?

3D ada x? ...xder tapi ada pada saturday dan sunday, jawab jurujual tiket..

Jadi kiteorang layan yang bukan 4D dan 3D...huh! Baik layan dekat KLCC...gomel aku dalam hati..sebab kat KLLC wayang lagi besar..orang pun ramai..harga tiket 10 hinggit..campur dengan popcorn dengan minuman total lost rm 18 hinggit..tapi member aku yang bayar..heee

Malam tu aku layan filem DIVERGENT..x ramai penonton..dan sejuk giler...nyesal x pakai baju lengan panjang..wayang start pukul 10 pm dan abis 12.30 am..cerita dia ok la...aku bagi 7 bintang daripada 10 bintang..

Sampai umah 1.30 am..penat giler..lepas mandi dan solat..layan TV sekejap...huh! Dah x larat.masuk bilik tido..

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff