25/04/2014

Pesta Buku 2014

Salam,

Semalam tepat jam 10 pagi .. bermulanya secara rasmi pesta buku 2014 di PWTC..

Aku memang x miss .. dan akan singgah walaupun sekejap ..

Pesta buku ibarat Hari Raya bagi penulis-penulis buku dan juga syarikat-syarikat penerbitan buku dan pastinya ianya menjadi acara yang ditunggu-tunggu .

Begitu juga dengan aku ... dengan diskaun 20 % susah nak dapat di mana-mana.. kalo ada pun ianya secara bermusim dilakukan di kedai-kedai biasa.. itu pun kena beli dua buku ke atas.

Apa yang lebih teruja lagi ... adalah aku menunggu buku tulisan Prof Muhd Kamil Ibrahim . " Bersamamu Di Firdaus " di jangka akan dilancarkan pada 28.4.2014.. Prof kamil akan berada disitu .

Buku isteri Prof Kamil iaitu Puan Roza pun mungkin aku akan sambar jugak untuk Humaira.

Buku-buku lain aku belum aim lagi . .. kena windows shopping .. jumpa baru angkat .. kalo ada buku baru tulisan Ustaz Hasrizal mungkin aku akan angkat .

Penat wooo baca buku banyak-banyak nanti overload. Buku-buku yang kat umah pun banyak belum digest lagi .

Sekarang ni kena pilih buku-buku yang berkualiti je untuk bacaan dan semestinya dapat mengubah diri menjadi lebih baik.


Wassalam.








0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff