27/06/2014

Blogger Chedet

Salam,

Dulu aku selalunya solat jumaat di Masjid As-Syakirin KLCC ..

Sekarang aku solat jumaat di Masjid Negara sejak  pindah ofis baru ...

Aku selalu solat wing sebelah kiri dekat dengan Dewan Utama.. korang tau sebab apa?

Sebab macam2 orang besar yang aku boleh jumpa dan salam.. cuma Agong je aku takut nak salam..

Bukan takut tapi segan ... heee  sebelum aku pi dekat .. dah kena blok dengan pegawai pengiring .. aku agak begitu .

Hari ni aku dapat bersalam dengan blogger Chedet ...salam je la ..nak sembang2 mintak maaf banyak2 memang xdapat bro .. lu kena jadi orang penting dulu baru boleh sembang dengan Chedet . .

Pemimpin yang dihormati ..walaupun dah bersara masih lagi orang respek dan pandangannya di dengar .

That why .. aku bloglist link blogger Chedet dekat blog aku ..supaya aku tak ketinggalan setiap pandangan dan buah fikiran Chedet .

Dan ianya selalu bernas dan lain dari yang lain .

Wassalam.
Blogger Chedet




0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff