27/01/2015

Kuda Busuk Titiwangsa

Salam,

Cuti hujung minggu xtau nak buat apa...
So ajak wife kuar jalan-jalan makan angin...

Anak-anak pun xde la terperuk kat rumah..lama-lama naik berkulat..hehehe

Tengahari ahad tu aku plan nak pergi naik kuda dekat tasik titiwangsa..kemudian boleh pergi taman permainan.

Lepas lunch dekat Kedai berhampiran paragon...kami bertolak ke tasik titiwangsa..ikut akleh dan exit di hadapan pusat darah negara...

Then masuk ke tasik titiwangsa..parking tepi jalan pintu masuk kadang kuda..

Aritu diaorang xbuat aktiviti menunggang untuk kanak-kanak..cuma ada aktiviti berkereta kuda..tunggang kuda satu pusingan RM 1 ringgit..kecik giler pusingan dia..aku sempat survey..

Berkereta kuda memang aku xminat..so bergambar ngan kuda je la..kat kandang kuda..miqdad gan tasnim nampak seronok sangat..sebelum kiteorang proceed ke taman permainan..ramai giler orang..

Pukul 6.15 Hujan turun lebat ...then balik umah dlm pukul 7.okla untuk anak2 dan kandang kuda semestinya busuk..hehe

Wassalam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff