07/02/2015

Felixia Yeap

Salam,

Amoi berhijab...buku terbaru yang menjadi santapan mata aku malam tadi..

Aku beli selepas menjamu selera di Wong Solo depan masjid kg baru..Kedai buku ni sebelah je..Al-Faizuun Enterprise..Kat sini bukan je buku agama yang dijual malah..jubah dan peralatan sembahyang Islam turut dijual.

Lain kali kalo datang lagi aku nak beli buku 355 cerita dalam Quran mengikut bulan Islam..Buku tu nampak sesuai untuk aku bacakan sewaktu menidurkan anak-anak aku.

Harga buku Felixia Yeap #amoiberhijabdijual dengan harga RM 18..harga tu bagi aku sangat okay..dengan cetakan berwarna lagi .

Kisah bermula semasa felixia atau nama Islamnya Raisyyah Rania Yeap ketika kecil hinggalah beliau memilih Islam..

Ceritanya memang menarik..olahan ceritera yang begitu santai dan bersahaja..namun pengalaman yang dilalui oleh Felixia adalah amat luar biasa.

Wassalam


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff