17/02/2015

Li Mao

Salam...

Apa kaitan limau dengan tahun baru cina..tak de kaitan pun..cuma bunyi perkataan limau tu sendiri bermakna emas ..

Ahad yang lalu ...Humaira ajak keluar sebab ofis dia nak kena hadiahkan buah limau kepada pelanggan..

Jadi petang tu selepas zuhur kitaorang satu keluarga reece AEON ampang
..survey area buah-buahan..Humaira x puas hati..so ajak pergi paragon pulak kat taman putra..yang aku tau tiap-tiap tahun tempat ni memang happening dengan sambutan CNY.

Sebelum kuar dari parking sempat jugak miqdad pekena gokart yang disediakan khas di bahagian parking luar AEON.RM 10 untuk 15 minit..unlimited pusingan..hehehehe

Malam tu dapatla sepuluh kotak limau extra satu kotak..satu kotak ada dalam 28 biji harga RM 13 lebih satu kotak..OK la below bajet kata humaira.

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff