27/02/2015

Usahawan Akhirat

Salam..

Aku rasa otak aku dah penuh dengan buku-buku yang aku baca..buku motivasi,kewangan, perniagaan internet antara buku-buku kegemaran aku.

Aku dah nekad hanya akan beli buku di pesta buku Kuala Lumpur je..boleh dapat diskaun.

Petang tadi aku saja riki kedai buku popular di ampang park..banyak buku-buku motivasi dalam bahasa melayu dan inggeris yang aku belek...ada jugak buku bahasa inggeris yang diterjemahkan kedalam bahasa melayu..seperti buku karangan Anthony Robin " Awake Giant Within" dan buku tulisan Dale Carnegie yang evergreen sampai ke hari ini.

Buku " Think and Grow Rich" pun sudah diterjemahkan kedalam bahasa melayu oleh PTS. Semata mata untuk memandaikan bangsa melayu yang take pandai speaking macam aku ....hehehe

Buku yang aku tengah usha adalah buku " Usahawan Akhirat " yang bakal menjadi koleksi terbaru rak buku aku..

Buku ni dah seminggu bermain diminda..sejak pertama kali aku belek di MPH Aeon taman maluri.

So aku angkat buku ni dengan harga RM 26.00. Buku karangan usahawan berjaya Dr Zaini co-author dengan Prof kamil.

Malam ni boleh layan ini buku.

Wassalam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff