08/03/2015

Hidangan Infoproducts

Salam..

Jimmy d brown dan Jim Edward telah membangunkan satu produk yang dinamakan Infoproducts Mastery. Ianya merupakan produk hidangan minda.

Pembangunan infoproduk boleh dibahagikan kepada 2 kategori sama ada dibangunkan sendiri atau mengupah penulis lain dan jenamakan dengan nama anda.

Yang paling penting dalam memasarkan produk info adalah "hasil" yang pembeli boleh dapati daripada produk berkenaan. Hasil atau impak yang dijana adalah produk  sebenar yang anda jual.

Sekiranya produk berbentuk motivasi..bagaimana produk berkenaan dapat membuatkan kehidupan pembeli kearah yang lebih baik..dan sentiasa bermotivasi.

Jika produk berdasarkan "tool" pula ... Bagaimana produk tersebut dapat menolong pembeli supaya dapat berkembang dalam perniagaan...

Contohnya ..seperti system Kedai online dengan blogspot yang sedang dibangunkan.

Akhir kata , bisnes bukannya berkisar tentang membuat duit..ianya tentang orang (people).

Wassalam










0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff