26/03/2015

Mamak Rojak Titiwangsa

Salam..

Korang pernah pergi makan rojak dekat tasik titiwangsa...

Tempat ni saudara zuhairi pelakon drama rindu awak 200% dan drama hati perempuan yang pertama kali bawak aku makan kat sini...

Bila dah pindah ofis baru bulan January yang lalu...tempat ni dah dekat sangat.

Jadi kalo waktu lunch..sekiranya aku x makan nasi aku akan pekena rojak kat sini.

Dulu masa gst belum kuatkuasa harga rojak mee RM 4.00 sekarang RM 4.50. Rojak biasa dulu RM 3.50 ..sekarang aku rasa diaorang dah taruk RM 4.00.

Tanda harga pun diaorang dah xletak..sejak kerajaan perkenalkan gst.

Aku rasa x patut diaorang naikan harga..

Sewa kedai xde pun..sebab diaorang pakai van.

Nak untung punyer pasal...

Wassalam

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff