01/03/2015

Produk Digital Terlaris

Salam...

Mana-mana seminar internet atau coaching sifu internet..kalau korang tanya soalan " Infoproduk apa perlu korang bangunkan?

Kebanyakkan pasti akan memberikan jawapan..apakah yang anda mahir dan apa perkejaan yang anda sedang lakukan. Ini kerana untuk menyiapkan sesuatu info product yang kita mahir lagi senang jika hendak dibandingkan dengan perkara yang kita tidak mahir.

Jika anda sukakan kucing..dan mahir dalam aspek penjagaan kucing. Jangan tulis buku tentang penjagaan kucing..tulisla bagaimana buat duit dengan memelihara kucing..ianya lagi laku berbanding buku Rahsia Penjagaan Kucing.

Pasaran di Malaysia tidaklah sebesar pasaran di Amerika kalo kita nak bandingkan. Buku digital "Bagaimana Mengajar Kakak Tua bercakap" seperti yang di lakukan oleh Frank Kern masih boleh laris. Kalo di Malaysia ianya belum tentu laris.

Buku digital dalam bahasa Melayu yang paling laris di Malaysia.. Adalah buku berkaitan buat duit dan juga buku panduan untuk kerjaya.

Seperti yang di lakukan oleh tim infokerjaya dan juga Jamal bahari..berkenaan temuduga dan peperiksaan kerajaan.

Pasaran berkenaan lebih besar dan menguntungkan berbanding niche yang lain-lain.

Buku digital berkenaan pemasaran internet juga begitu digilai ramai pada tahun-tahun lepas...

Sebelum terdapat lambakan buku-buku fizikal berkenaan pemasaran internet dikedai-kedai buku dan kebanjiran buku-buku berbahasa Inggeris daripada negara luar.

Wassalam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff