31/05/2015

Pengakhiran usahawan akhirat

Salam..

Alhamdulillah..akhirnya aku berjaya juga habiskan buku usahawan akhirat yang aku beli di kedai popular Aeon Maluri..pada 17.2.2015.

Lama juga masa yang aku ambik untuk habiskan buku ni...aku x guna teknik speed reading yang aku belajar masa kursus dua tahun lepas.

Setiap bait-bait kata yang ditulis aku teliti dan amati serta bertafakur dengan kehidupan diri.

Buku yang aku bawak, boleh dikatakan hampir  setiap hari dalam beg sandang tarbus ke tempat kerja mahu pun menghadiri meeting.

Mencari ruang dan masa untuk ditelaah...bertekad selagi buku ini belum habis dibaca ..xkan dilaburkan dengan buku yang baru..yang semestinya sudah ada dalam senarai.

Selepas ni..bolehlah aku riki buku baru pulak..target kinokuniya atau popular ampang point..Tapi aku rasa lebih suka Popular  Aeon Maluri banyak buku dan pilihan.

Wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff