12/06/2015

Hari Penderma Darah Sedunia Peringkat Kebangsaan 2015

Salam,

Jom!!! beramai-ramai kita meriahkan Hari Penderma Darah Sedunia Peringkat Kebangsaan 2015 di Tasik Titiwangsa pada Ahad ini 14.6.2015.

Majlis akan bermula pada pukul 7 pagi hingga 3 petang.. pelbagai aktiviti-aktiviti menarik yang telah disediakan oleh Pusat Darah Negara seperti pameran mewarna , zumba , pemeriksaan kesihatan percuma, klinik gigi bergerak, photo scavenger hunt, kempen derma darah dan larian Blood Donors Run.

Anda diminta datang awal jika ingin menyertai aktiviti berkenaan.. kerana ianya berdasarkan kepada First Come , Firstt Serve. Pendaftaran boleh dibuat di gerai pendaftaran berdekatan dengan Khemah utama.

Pada pukul 9.30 pagi pula majlis akan disempurnakan oleh Yb Menteri Kesihatan  yang juga akan menyampaikan hadiah kepada para pemenang dan sijil penghargaan kepada penderma darah mengikut beberapa kategori.

Aku pun akan berada di sana ... bukan sebagai blogger .. tetapi sebagai person incharge untuk parking dan keselamatan ..aku jaga anggota RELA beb..hehehehe...

Kalo ada yang terserempak dengan aku tu ..tegur-tegur la ye ... password " Blogger ke ?"

Wassalam.


Poster Hari Penderma Darah
Hari Penderma Darah Sedunia 2015

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff