23/07/2015

New Money Mastery

Salam..

Beberapa tahun yang lalu sekitar tahun 2007-2008.

Penulis buku dan pakar motovasi terkenal Anthony Robin telah menemu ramah beberapa legenda usahawan internet antaranya seperti Frank Kern, John Reese, Eben Pagan dan Jim Edward.

Mereka-mereka ini mengemparkan dunia perniagaan online kerana menjana jutawan dollar dengan menjual produk informasi di internet.

kebanyakan daripada mereka menjual produk-produk yang berupa tool kepada newbies untuk memulakan bisnes online.

Namun terdapat juga produk-produk lain yang dihasilkan selain menjurus kepada bisnes online.

Frank kern misalnya bermula dengan menjual ebuku berkaita " Bagaimana Mengajar Burung Kakak Tua Bercakap".

Eben Pagan pula menggunakan nama samaran David Angelo dengan menghasilkan buku berkaitan relationship between man and woman.

John Reese meletup dengan produk trafficsecrets yang membolehkan beliau menjadi usahawan internet pertama yang menjana 1 juta ringgit dalam masa 24 jam..produk berkenaan dijual dengan harga 997 dollar.

Legenda-legenda yang lain seperti Russell branson hanya menfokuskan kepada produk bisnes online begitu juga dengan saudara Jim Edwards.

Perkara yang sama dilakukan oleh saudara yanik silver..termasuklah saudara Jimmy D.brown..yang hanya fokus kepada produk atau tool bisnes online.

Wassalam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff