12/11/2015

Kegilaan Bermesyuarat

Salam...

Pagi tadi aku sempat menghadiri meeting ...yang aku kira agak panjang.. dari pukul 9 pagi hingga pukul 1 tengahari.

Agak aku... chairman yang mempengerusikan meeting pada hari tu..xde keje lain nak dibuat.. sebagai chairman perlulah consider dengan ahli-ahli mesyuarat yang lain..yang mempunyai pelbagai kerja lain yang perlu dilaksanakan.

Bagi aku..mesyuarat yang panjangnya lebih dari satu jam setengah dikira sudah melebihi masa untuk seorang individu normal fokus dalam satu-satu perkara.

Jadikan sesuatu mesyuarat itu lebih fokus kepada perkara yang perlu sahaja..usah meleret-leret..yang penting motif utama diadakan mesyuarat tercapai.

natijahnya...balik dari mesyuarat tadi..kepala aku naik pening..pening sebab letih menunggu bila mesyuarat nak abis.

wassalam

2 comments:

  1. Kadang benda yang tak penting pun dimasukkan sekali dalam mensyuarat...

    ReplyDelete
  2. meleret2 tu kadang sampai meeting lama

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff