10/10/2016

Tempat Pilihan Untuk Bersalin

Salam.

Sabtu yang tenang tapi hangat...humaira ada temujanji dengan Dr di Hospital Al-Islam ...kg baru.

Sebelum ni...semuanya dibuat di kohilal di taman melawati...daripada Miqdad hinggalah Insyirah.

Kali ni...humaira nak cuba...Al-Islam pulak...yang best dekat kohilal...every moment diaorang pasang alunan ayat-ayat Al-Quran...

Kitaorang tukar angin bukan sebab kohilal xbagus..tapi pakar kat situ dah xde...semua dah pindah..itu yang diberitahu humaira apabila membuat panggilan bertanyakan tentang pakar di kohilal.

Then pilihan kedua ...adalah Al-Islam..pilihan ketiga mungkin Prince Court...hospital kerajaan ie ..hospital ampang atau hukm mungkin ranking keempat atau kelima..banyak cerita negatif yang diterima..ie hospital gov..masa isteri member nak bersalin dipenuhi dengan pelatih...atau pelajar yang buat praktikal.tapi mungkin diaorang xcakap kat nurse yang diaorang xnak diganggu..so jadila isteri dia " bahan " eksperimen..itu yang aku dengar..maaf kalo salah.

So di Al-Islam..dr scan ..kandungan Alhamdulillah berkeadaan baik..dah 33 minggu...berat dalam 2.1...dijangka DD pertengahan bulan November.

Then aku kena bersedia untuk cuti panjang...

wassalam.

2 comments:

  1. bleh request ye kalau tak nak pelatih take part masa bersalin?

    ReplyDelete
  2. Insya Allah .. semuanya atas budi bicara.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff