11/11/2016

My Third Heroin Was Born

Salam.

Sabtu malam 5.11.2016...

Humaira mengadu ...perut x selesa...mungkin fake contraction.

Pagi sebelum tu ada appointment dengan Dr Pink..Al Islam. Dr kata dah 2 cm.

Paling lambatakan deliver hari isnin..paling cepat dalam 7 jam..so ikutkan tarikh period humaira dd adalah hari ahad.

So mindset aku kena bersedia...malam tu gerak  ke Al Islam kg baru..humaira bgtau masanya dh tiba...perut dah kerap mengeras.

Sebelum masuk..humaira bagitau lapar..then aku tapaukan pulut mangga .makan dekat dalam kereta..parking depan Al Islam..rm 5 ringgit..sepanjang aku kat situ total lost untuk parking RM 15 hinggit...fulaweh untuk customer pun kena charge..

Pagi tu dalam jam 1 pagi...check in bilik 101..kena bermalam dekat al Islam..

Aku booking bilik yang single..pakej RM 2199..tido atas sofa pendek..pergh!! seksa badan aku nak mengerekot..pagi tu belum lagi nak bersalin..

Sampailah jam 11 pagi..baru masuk labour room..aku pun join sekali..air ketuban pecahkan secara manual.nurse nama Ama memang terbaik..sabar je layan kerenah humaira.

jam 12 tengahari 6.11.2016 ,anak aku yang ke4 dengan berat 2.85 selamat melihat dunia..Alhamdulillah.

Wassalam.


0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff