17/11/2016

Pusat Internet 1 Malaysia

Salam..

Pusat Internet 1 Malaysia..merupakan program kerjasama SKMM dengan TM ..kemudian TM akan sub dengan local company untuk handle Centre ni.

Apa beza pusat ni dengan cybercafe.

Dekat PI1M xde game korang xboleh main game yang sharing antara komputer...hanya buat benda yang berfaedah je...kekadang dekat PI1M akan diadakan kelas pengkomputeran.

Walaupun masyarakat boleh dikatakan semuanya mempunyai telefon pintar yang mempunyai talian internet namun tidak semua kerja boleh dilakukan menggunakan telefon pintar.

Semalam aku sempat riki PI1M di Pekan Batu Kurau.temankan humaira semak penyata GST syarikat majikan dia.

Aku pun turut sekaki melakukan kerja walaupun sedang bercuti..(membuat banner slider untuk web)

Harga pun berpatutan...RM 2 ringgit untuk satu jam..total lost dalam RM 2.50 sebab humaira print doc.

Suasana amat selesa dengan pendingin hawa dan tema bilik putih merah.

Wassalam

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff