31/12/2016

Wasiat 2016

Salam..

Hari ini adalah hari terakhir dalam tahun 2016... Banyak kenangan yang Tuhan beri untuk kita.. Menangis, ketawa, suka duka .. semua bersatu dalam 1 ujian..

Maafkan saya kalau selama ini ada yang terguris hati dan sebagainya.. Salah dan khilaf yang tak dapat dipisahkan dengan manusia sama ada sengaja mau pun tidak. Semua nya tak ada niat.. Biasa lah..

Kekadang terlepas cakap tanpa sedar.. Cuma jangan lupakan saya andai kata suatu hari nanti kita terpisah.

Semoga ada manfaat disebalik setiap kejadian. Itulah sebaiknya buat kita semua. Akhir kata semoga kita semua diberkati dlm kehidupan seharian...

*HATI SEPERTI KACA*
   Jangan bagi retak...
*AKAL SEPERTI AIR*
   Jangan bagi kering...
*IMAN SEPERTI DEBU*
   Jangan bagi hilang..                        *PERSAUDARAAN SEPERTI TALI*
   Jangan bagi putus...

          *HARAP TAHUN 2017*
   *MENJADIKAN LEBIH INDAH*

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff