22/01/2017

Zero Hutang : Bukan Mudah Tapi Tak Mustahil

Salam...

Buku bertajuk Zero Hutang, aku beli dekat kedai Popular di Ampang Point pada 3.12.2016.

Aku dah lama aim buku ni...alhamdulillah masa aku riki kedai ni..hanya sebuah buku je ada..memang rezeki aku..hehehe.

Weekend yang lalu aku berjaya khatam jugak buku ni dalam masa 2 ari..buku ni mengandungi 172 mukasurat..hasil tulisan saudara Mohd Zulkifli Shafie.

Kandungan buku memang mantap dan aku rasa wajib di miliki dan diletakkan dalam rak buku korang...kalo korang x baca pun xpe...anak korang boleh baca atau anak jiran sebelah boleh datang pinjam.

Boleh dikatakan mengandungi pendapat daripada pakar kewangan dan perniagaan dalam negara seperti Irfan Khari, Azizi Ali, Chef Li dan sedikit pandangan orang barat...serta pengalaman peribadi penulis.

Buku diterbitkan oleh Galeri Ilmu dan dijual dengan harga RM 15 ...? Apa!! RM 15 memang x masuk akal...aku rasa patut dijual dgn harga RM 27 ringgit ke atas.

Kesimpulannya...jika anda ingin bebas hutang dan menjadi kaya...patut baca buku ni.

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff