09/07/2017

Rahsia Sebutharga #9 : Product Update

Salam,

Tahukah anda ...seorang penjawat awam perlu berkursus sekurang- kurangnya 7 hari dalam setahun.

Cuma sejak kebelakangan ini..syarat tersebut dilonggarkan berikutan kekurangan bajet oleh kerajaan..anda percaya ke? Kerajaan kekurangan bajet...jangan percaya sangat...bajet dipegang oleh orang politik...mereka yang menentukan sesuatu peruntukan..jika anda perasan..sekiranya dalam masa terdekat atau pada tahun tersebut dijangka akan diadakan Pilihanraya Umum..pasti terdapat kekurangan bajet...hehehe..sendiri faham okay.

Berbalik kepada rahsia nombor sembilan iaitu produk update.

Anda perlu tahu..kebanyakkan penjawat awam amat sibuk dalam kerja seharian dan kekurangan pekerja di jabatan menyebabkan kekangan untuk mempelajari ilmu baru ..yang sentiasa berubah-ubah.

Terutamanya dalam bidang teknologi maklumat..

Oleh yang demikian cara terbaik untuk menjalin jaringan adalah dengan membuat produk update.

Apa-apa produk pun anda boleh buat untuk produk update..yang penting anda pakar dan membaca semua manual berkenaan produk yang akan didemotrasikan.

Yang lebih penting adalah back end sale ..atau menambahkan jaringan kenalan untuk dimasukkan ke dalam bank data anda..sila baca mengenai bank data untuk rahsia seterusnya.

Wassalam.

* Petikan daripada buku Rahsia Sebutharga.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff