10/11/2017

Rahsia Trafik : Produk Apa Yang Laris Dijual

Salam.

Sebelum anda membazir masa..mempelajari ilmu menarik trafik atau ilmu menarik hujan daripada langit sekali pun...jika produk anda tidak layak dijual..maka anda membuat sesuatu yang sia-sia.

Saya menganggap anda telah mempunyai produk yang diperlukan dan boleh menyelesaikan masalah ramai orang.

Kerana walau sehebat mana pun ilmu menarik trafik yang anda miliki tanpa penghasilan daripada trafik iaitu untuk menjana wang.

Maka anda perlu mendapatkan semula refund anda daripada saya.

Bagaimana untuk mencari produk atau perkhidmatan untuk dijual.

Dalam satu program Malaysia Social Media Week yang diadakan pada 8.11.2017 seorang speaker iaitu Shane Dallas yang merupakan pengasas kepada The Travel Camel berkata

"Dont find your niche,but find your voice"

Maknanya jangan cari produk tetapi cari minat dan jadi pakar tentangnya.

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff