03/11/2018

Buku : Combo Founder Sifufbads

Salam.

Sejak 10 tahun lepas saya baca banyak buku bisnes, marketing, online bisnes dan juga motivasi terlalu banyak..sehinggakan terasa dah teroverload.

Kebanyakkan buku-buku adalah tulisan daripada penulis luar negara. Seperti Eben Pagan, Jay Abraham, Dan Kennedy, Joe Vitale dan sebagainya.

Buku-buku penulis tempatan pun tak kurang juga banyak yang dibaca.

Namun buku-buku tulisan penulis luar negara agak sukar hendak dihadam dan diimplementasikan di Malaysia dan alam Melayu khususnya.

Dengan terbitnya buku daripada sifufbads yang lebih praktikal dan transparens serta langkah demi langkah yang diajar..menjadikan ianya sebagai buku pilihan dan antara yang perlu dijadikan koleksi.

Anda tidak akan rugi memiliki buku-buku sifu jamal.

Dengan harga rm 132 untuk 3 buah buku diskaun 20 % ditambah satu lagi buku 101 tips marketing. Mana nak dapat.

Nasib baik sempat order sebelum tawaran sold out..hehehe

Sementelah pula sifu jamal adalah anak murid/mentee kepada Azizan Osman.

Ilmu yang berharga ribuan ringgit dikumpulkan dengan puluhan ringgit sahaja.

Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff