21/10/2019

Buku : Saifudin Jalis early bird

Salam.

Buku ni belum lagi release dekat market. 

Kiranya saya orang bertuah la..hehe. Mariam Catalina contact secara personal melalui wasap bagitau buku terbaru saudara Ramlee Awang Murshid. 

Kali ni diaorang terbit sendiri.. so kualiti kertas tidak sama dengan buku-buku sebelum ni yang pernah dibeli.mungkin penghayatan kurang sedikit sebab dah terbiasa dengan kertas yang lama. Yang nampak lusuh. 

Buku sekarang pakai kertas warna putih. Agak potong mood sikit. 

Total Lost untuk buku ni adalah RM 40 sekali dengan kos shipping RM 10. Kira berbaloi la kan. 

Yang saya nak bgtau .. kesabaran menunggu tahap Sunan.. awal bulan pre order. Hari ni baru tiba ke tangan. 

First time buat pre order untuk buku yang belum siap. Hehehe

So sekarang kena cari masa untuk khatamkan buku terbaru RAM, sebab banyak lagi buku lain yang tengah beratur untuk dibaca. Lepas ni ingat nak order online buku Malacca Has Fallen. Karya sulung saudara Izzudin AL Jitrawy. 

Wassalam. 

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff