12/04/2016

Sepetang Bersama Blogger 2016

Salam,

Aku baru je daftar untuk majlis sepetang bersama blogger yang akan diadakan di dewan Campbell Kuala Lumpur pada 16.4.16 sabtu ni.

Dari minggu lepas lagi ... aku teragak-agak nak join majlis ni. .. sebab apa .. sebabnya aku bukan blogger yang fames sangat nak hadir majlis sebegini .

Setakat ahli Kelab Blogger Ben Ashaari  je ..

Masa Ben Ashaari ajak aku join trip ke taman negara pada bulan lepas pun aku tolak disebabkan sibuk dengan benda lain.

So hari ni aku ambik keputusan join jugakla daftar  program ni .. dengar kata hadiah lumayan yang disediakan untuk cabutan bertuah , dapat baju dan buku Mudahnya Berniaga daripada Dr Azizan .

Boleh tengok di www.sbb.my 

Pergh !!! memang rugi giler kalo aku tak join .. dan kalo aritu aku rasa bosan tahap gabang.. mungkin aku stay sampai tengahari je.. then aku chow!! balik rumah main dengan anak-anak.

Maklumla .. kenalan x ramai.. hehehehe.. kira aku pergi pun lone ranger la ni .. Ben Ashaari ada pun ok jugak ni .. tapi mungkin aku duduk x semeja dengan dia.

Hentam saja la.. yang penting aku dapat berforum dengan otai-otai blogger yang lain dan dengar apa yang diaorang nak merepek atas stage. ... kalo ada isi-isi penting boleh la aku cedok .. kalo xde.. aku keluar pergi toilet la jawabnya.

Ni first time aku nak join program ni.. last year buat kat Saloma aku x join .. sebab patah injured jatuh pokok.

Dan aku dengar,  tahun depan Denai Hati Network nak buat kat oversea pulak.. ini yang terakhir di buat kat dalam negara.

Maknanya peluang terakhir untuk berkumpul dengan blogger Malaysia di tanah air sendiri.

SELAMAT BERJUMPA DI SBB 2016.

Lupa pulak fee masuk RM 30 .. dapat baju , buku lagi .. berbaloi la tu .. walaupun xdpt cabutan bertuah.

Wassalam.


1 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff