20/03/2015

John Reese : Mana Menghilang?

Salam,

Pada tahun 2004 dunia IM digemparkan oleh John Reese kerana berjaya menghasilkan pendapatan USD 1,080,496.00 dalam masa tidak sampai 24 jam dengan menjual produk infomasi Traffic Secrets. tanpa mengeluarkan satu sen pun untuk pengiklanan produk berkenaan .

 Rekod tersebut cuba dipecahkan oleh Frank Kern.... namun aku belum jumpa lagi artikel yang mengatakan ianya berjaya dipecahkan oleh Frank Kern. Produk Traffic secrets 2.0 di jual dengan harga USD 999.00.

Selepas mengeluarkan beberapa produk seperti :

1. Reese Report (disc.)
2. eBay Secrets (disc.)
3. Traffic Secrets (2004)
4. Traffic Secrets 2.0 - updated to reflect major changes in internet marketing including social media, blogging, web 2.0 and more.
5. Outsource Force - step-by-step online training course for outsourcing business tasks.
6. Income.com - provide an online business education for people starting out.
7. Opportunity.com - in-depth training on affiliate marketing as well as providing research tools which help cut time on finding new products/offers to promote and stay focused on creating profitable revenue streams.
8. Reese most recently affiliated with Ty Cohen to promote Ty's info product Kindle Cash Flow (2011).

 Sumber : http://www.wikiwarrior.com

 Kelibat John Reese tidak lagi kelihatan di alam maya. Ada yang mengatakan John Reese terlibat dalam bisnes Mobile App.

Terdapat juga yang mengatakan John Reese berkelana diserata dunia dengan hanya membawa backpacker. Tidak kurang juga yang mengatakan John Reese telah bersara dan hanya mengunakan faedah daripada pelaburan yang dijalankan.

 Apa yang sedang dilakukan oleh oleh John Reese telah dijawab di dalam laman web WarriorForum.com . Beliau kini sedang aktif di dalam projek "Bukan buat duit" dan beberapa projek konsultan. Laman web Income.com juga telah dijual oleh John Reese dengan harga yang mengembirakan hatinya.

 Laman web trafficsecrets.com juga sudah tidak aktif.

 Wassalam.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff