10/01/2014

Remp-it

Salam,

Semalam masa pulang dari ofis , sebelum sampai umah aku singgah kedai runcit rustam...selepas ambik miqdad di little caliph..

Aku tunduk bawah...tetiba ternampak mintak hitam tumpah kat bawah enjin lagenda...huh!!! Masalah apa pulak nie..dalam hati aku berkata2..

Aku rasa mungkin kesan aku turun pembahagi jalan kat dataran merdeka masa aku hadir pelancaran tahun melawat malaysia 2014 tempohari..

Pagi ni lepas hantar miqdad ke little caliph...aku singgah kedai moto kejap...takut minyak enjin aku dah kering sebab leaking...

Kena rm 18 hinggit...dan problem dia pada gasket bocor..kena bukak enjin...paling kurang 2 jam aku kena tunggu..kata foreman profesional berkenaan.

Tak pe la...next time bukak enjin..sebab aku dah lewat masuk ofis..

Pagi tu..merah lagi punch card aku.huhuhu...

Wassalam.
Remp-it

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff