19/12/2013

Cerita The Ultimate Life 2013

Salam,

Aku sekarang nie begitu selective dalam menonton movie sejak setahun kebelakangan nie ..

Cerita-cerita yang aku anggap sampah aku tak tonton.. cerita-cerita melayu banyak yang aku rasa begitu .. tak abis-abis dengan kisah cinta dan gangster kemudian citer hantu
sebab diaorang tau yang pergi panggung wayang adalah golongan remaja2... kat situ diaorang boleh jana profit juta2.

Ceriter terbaru yang aku tonton adalah 'The Ultimate life" ianya antara movie favourite aku selain daripada citer seperti 'pursuit to happiness' dan juga 'Seven Day In Utopia' aku rasa korang patut tengok citer2 yang sebegini .. memang terbaik .. aku rekomen A+

Citer " The Ultimate Life " berkisar tentang seorang pemuda yang diberikan amanah oleh datuk dia yang seorang billionaire supaya jaga yayasan yang datuk dia tubuhkan.
kemudian berlaku konflik apabila teman wanita dia seorang nurse mintak bertukar ke Haiti selama 6 bulan.

Kemudian pemuda ni pergi kepada lawyer dia untuk luahkan perasaan tentang pemergian teman wanita dia nie.

Lawyer yang merupakan peguam datuk dia berikan sebuah jurnal tentang masa silam datuk dia ..

Bagaimana datuk dia menjadi seorang billionaire dan kisah kejayaan datuk dia yang lain serta apa yang datuk dia kesali dalam hidup selapas bergelar billionaire..

Sementara pakcik2 pemuda ni cuba untuk mendapatkan semula yayasan steven kepunyaan datuk dia ..

Memang layan abis .. dan apa yang penting dalam citer nie korang akan tau .. kenapa wang bukan segalanya..

korang boleh muat turun citer nie di http://dl.moviecenter.in/film/2013/ beserta cerita terbaru yang keluar pada tahun 2013 .. aku x jamin sampai bila link ni akan ada..

sebab mungkin admin web nie dah terminate link ni masa korang klik.. buat masa sekarang dan pada tarik 19.12.2013 link ni masih okay ..

wassalam.

0 comments:

Post a comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Peringatan

Ini adalah blog peribadi.Sebarang pendapat yang saya luahkan di sini adalah dari saya sendiri ,tidak melibatkan mana mana pihak kecuali jika saya letakkan nama pemiliknya.
Sebarang PRINT SCREEN terhadap blog ini adalah dilarang kecuali atas keizinan tuan punya blog. Tuan punya blog tidak teragak agak mengambil tindakan undang-undang jika hak persendirian ini dicabuli.

Pendapat penulis tidak semestinya kekal dan sebarang kesalahan tatabahasa dan ejaan adalah disengajakan bagi menghasilkan karya yang santai serta mudah difahami.

Terima Kasih ..

Risi Yusoff